
El passat dissabte 15 de gener a l’Ateneu Arreplegades de Castelldefels es va projectar el documental Olla a pressió sobre la lluita i les demandes socials pel salvar la zona humida i es van explicar totes les mentides i incompliments de l’Ajuntament de Castelldefels que ha anunciat que vol urbanitzar una part de l’espai.
👉 La projecció i l’acte es va fer a l’aire lliure per garantir les mesures sanitàries davant la Covid-19 i malgrat el fred els assistents van omplir l’espai disponible.



Aquesta denúncia és conseqüència de l’incompliment per part de l’ajuntament de les promeses fetes a la població en el sentit d’iniciar la modificació del Pla General Metropolità per qualificar com a no urbanitzable tot l’espai (no s’ha iniciat); de la mateixa manera que ha obviat demanar la inclusió de l’Olla del Rei a la zona ZEPA Delta del Llobregat, en un moment on la Generalitat està treballant la proposta d’ampliació que li requereixen les autoritats ambientals europees.
DIjous dia 27-01-2022 preguntarem al ple municipal de l’ajuntament sobre aquests temes i és previst que la resposta es produeixi a partir de les 19h.
Deixa un comentari